Jul 6, 2009

推薦:上帝在我家 Recommended: Henry Poole Is Here

I would like to recommend everyone a 2008 movie I watched last night, “Henry Poole Is Here.” I paid more attention to the little girl who never talks after a mental trauma and suddenly talks and acts normally after touching the stained wall than the leading character. The stained wall shows a face which looks like that of God.
我想推薦大家一部我昨天晚上看的2008的電影:上帝在我家。我比較沒那麼注意主角,反而比較注意那個受到心靈創傷之後就不再說話的小女孩,她在觸碰了那道沾了一些顏料的牆之後就突然會說話,行為也正常了。沾了一些顏料的牆顯現出一個很像上帝的臉。


上帝在我家

Henry Poole Is Here

No comments: